Valtuustovaalit käynnissä

30.3.2021

Valtuustovaalit ovat käynnissä. Äänestysaika vaaleissa on 29.3.–21.4.2021.
Valtuusto tekee päätökset Tehyn jäsenten edunvalvonnasta, hyväksyy työehtosopimukset, tekee ratkaisuja esimerkiksi työtaistelutoimista sekä päättää liiton toiminnan linjauksista. Se myös valitsee Tehyn puheenjohtajan, varapuheenjohtajat ja hallituksen sekä valtuuston puheenjohtajan ja varapuheenjohtajat. Valtuusto tekee päätöksiä, joilla on vaikutusta kaikkien tehyläisten asioihin. Muista siis äänestää!

Vaalikoneessa voit etsiä sinulle sopivaa ehdokasta.

Näin äänestät
Voit äänestää omaa ehdokastasi vaalisivuston (kirjautuminen) tai Tehyn mobiilisovelluksen kautta. Sovelluksen voit ladata Android- sekä Apple -älypuhelimiin ja tabletteihin. Jos muutat mieltäsi äänestysaikana, voit käydä äänestämässä uudelleen. Viimeisin ääni jää aina voimaan.

Palkintoarvonta
Äänestämällä osallistut huikeiden palkintojen arvontaan! Autopalkintona oleva leasingauto Toyota Yaris Hybrid Active Business 1,5 on Vuoden auto 2021: moderni, tyylikäs ja täynnä teknologiaa. Tunturin sähkömaastopyörä puolestaan on ärhäkän tehokas menopeli vaativaankin maastoajoon. Autoja arvotaan 1 kpl ja pyöriä 2 kpl. Tarkemmat tiedot arvonnasta ja arvonnan säännöt voit lukea tästä.

Lisäarvonta
Tehyn palkintojen lisäksi ammattiosasto ao675 järjestää jäsenilleen oman arvonnan. Valtuustovaaleissa äänestäneiden ao675 jäsenien kesken arvotaan Samsung A52 älypuhelin!!! https://www.samsung.com/fi/smartphones/galaxy-a/galaxy-a52-awesome-black-128gb-sm-a525fzkgeub/

Nyt jos koskaan kannattaa äänestää. Vaikuta, äänestä ja voita!